Ch1ll - Sveriges Regnigaste Stad kan se det ur ditt perspektiv nu...jag inser att jag ramlat här för många gångeroch jag ångrar att jag aldrig ångrat nåntingaldrig stannat, aldrig andats, alltid samma tankaratt bara dansa till takten av att skallen bankaroch det är självklart att man blir förbannad iblandnär varje samtal blir en ny version av 'sant eller falskt'men låt oss vända blad och spela över allt dom har sagtvarför umgås med körsbärspraliner i en alladinask?du gör rätt i att klaga, du är för bra för denna stanmen vad är stolthet jämfört med att få ha det man vill ha?varför gå från att vara en lycklig idiot till smartom det gör dig deprimerad och ingenting känns bra?jag vill hellre att vi faller ihop än att vi trillar isärtid är ingenting, den skulle aldrig rinna ivägom du stannar och slåss vid min sida motstaden som pekar och ljuger och skrattar åt ossmen jag vill inte heller vara kedjan omkring din fotsveriges regnigaste stad kommer spegla mig inombordsmen jag vill att du åker.
kanske är dags att packa word dokumenten och flytta skrivandet någon annanstans.
varför umgås med körsbärspraliner i en alladinask?
jag vill hellre att vi faller ihop än att vi trillar isärtid är ingenting, den skulle aldrig rinna iväg