Indolent & App - Svarta Moln
Förföljd genom alla år av detta svarta moln en skepnad som skrattar åt hur kasst man mår ingen sympati eller tröst, bara salt i sår så kämpigt att man vill ge upp men man vandrar på Saknas konflikter så vill jag provocera fram det skiter i vilket, har säkert något fel i skallen i denna fucked up värld av lögner och falskhet låter jag ändå inget förhindra att drömmar blir sanning tampas med fysiska, psykiska och permanenta problem men motgångar gör en starkare så jag väntar på fler och jag behöver inte någon morot eller incitament är troligen melankoliker, tror jämt att allt ska skita sig fast min motivation och den ständiga envisheten agerar sköld som blockerar ut det negativa hela tiden skriver gärna om vad som försiggår i min hjärna skapar levande texter, bokstäverna är sårade själar detta svarta moln bemantlar ljuset i slutet av tunneln men så länge jag ändå är nöjd med mig själv, har tak över huvudet och pengar till att pröjsa för blaze kommer jag glömma det förgångna och njuta av stunden Förföljd genom alla år av detta svarta moln en skepnad som skrattar åt hur kasst man mår ingen sympati eller tröst, bara salt i sår så kämpigt att man vill ge upp men man vandrar påSvarta moln, som tynger sinnet, släpper in dom när dom knackar på förmörkar blicken, gör mig ilsken, dricker alkohol, nyktert viftas röda skynken som en matador, ja det är svarta moln när dom gör maktanspråk så kastas både vett och sans och vänskapsband, känslokall, slänger allt utan eftertanke det blir alltmer märkbart att broar är brännbara, vänner är färskvara och sjunde himmelen är bara ett annat spektrum på färgskalan det finns inget som "bara är ord", lägg på minnet när nån svarar emot det ligger mer allvar i kallprat än vad man kan tro det lojalitet är nåt försumningsbart, utan undantag alla har fått minst ett par hugg i ryggen, skulderblad det är egentligen inte så svårt att besluta ger någon dig problem, så klipp av dom, gordiska knuten svarta moln är något som kan bryta ner oss tack och lov så finns det solljus som kan bryta igenom Förföljd genom alla år av detta svarta moln en skepnad som skrattar åt hur kasst man mår ingen sympati eller tröst, bara salt i sår så kämpigt att man vill ge upp men man vandrar på
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."