(låttext) Hip-Hop-TT. kritisera! Tänkte göra texten till en låt, säg gärna vad ni tycker!(ref)Hip hop, japp! Det är musiken för miglyssnar på ett beat, skriver en textdär jag försöker att, beskriva för digatt en skön låt gör att livet blir fett(vers.1)lyssnat på ”prat i takt” så länge jag kan minnaso när jag fyllde 13, så lärde jag mig rimmadet var texter, som jag kunde relatera tillmorsan sa tänk på framtiden och hur du vill spendera dinmen det var bara ord då, inget som var viktigtallt var en dans på rosor, livet var en picknickjag börjar skriva varje dag, och på natten lite tillen dag blev till två och dom två vart en tillså dagarna gick, och jag blev bättre o bättre”det går bra nu” som om jag hette petterO du kanske hört mig förr, men du skulle sett mig idagInom hip-hop, är jag ett prakt exemplarjag lever för musiken, det är min ända kärlekoch min hunger gör att jag vill bli bäst i världenjag vet att jag kan lyckas ta mig hela vägen uppså dra på ett beat och låt mig leva en sekund…(ref)Hip hop, japp! Det är musiken för miglyssnar på ett beat, skriver en textdär jag försöker att, beskriva för digatt en skön låt gör att livet blir fett