Lite känsla Skrivit ner lite känsla, men har inte kommit på något bra låt namn än. Och jag har endast fått ner 1 vers hittills (utan någon vidare punchline i slutet, ska jobba på't), men jag tänkte iallafall visa upp den för att be om lite kritik.//Vers 1Du klagar på mitt liv, min musik, min lyrik, min stilMin steez, med ett flin, och tar all min energiVia negativ kritik, men jag skiter i - och jag förblir solid//För du är ett slöseri med tid, en individ som bara snackar massa skitUtan motiv så det finns ingen logik - I din idioti, i ditt konstanta myteriSå mannen alla har rätten att kunna kalla dig naiv//Är trött på plågeri, clowneri, förräderi och respektlösa småglin//Jag vill ha frid och fröjd, ingen beef, inge krig bara peaceIngen mer kalabalik i mitt liv//Som i minnenas arkiv, men den tiden är förbi, och jag hoppas den förblirInget mer än historik för den ledde min själ till haveri//Jag vill va progressiv, så jag tar initiativOch jag går rak på sak, för jag vill vända bladStarta upp ett nytt kapitel helt fritt från fucking fitterFör i sitsen som jag sitter finns det inget jävla glitterBa 24 karat utav rent jävla hat du har skapt med ditt tjatOch ditt klag så jag säger bara Vad? om du frågar vad jagTänker göra idag för att allt ska bli braFör jag är trött på ditt prat så håll käften ett tag//