FCUKface - Förödande drog - alkohol. Fader Faras kloka bullshit levereras i botten när teaterapan lever ut och och fiser eld över shottensorgerna brinner upp i takt som gnistan dör ut första parkett var chill men nu är jag äcklad tillslutfascinerande tequilacirkus, jag tar en bild med min kameralåter stunden vara sparad, ser sen skulden bli betaladUtpressning, fittig stil men ingen bryr säg ändådå askan lägger grund för mera alkoholHur kan spriten få flöda, så många liv förödasHur kan aggressioner behövas så fort förståndet bedövashur kan en mor slå sitt barn som en far besöker varje natthur kan ett tonårsliv berövas med promillens rattHur kan ni överge en partner för ett sexpack om danoch sen förneka att ni blivit lightdeluxe av alkisar på stanApatiska Ellinor endast fyra år kramar sin nalle hårt det droppar en röd liten tårger björnen en tyst puss och känner smärtan i gluggenDen här gången kanske nån kommer, den placeras under kuddenFörsöker nynna sig till sömns och Nallebjörnen sjunger medMen när morgonen kommer står våra änglar på ledTar emot ett barns längtande själ med en öppen famnoch mjölktandsmössen står förbluffade med enbart en blodig tand.Feedback uppskattas, ny på den här fronten. Men man börjar alltid någonstans. Peace!