I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ensam (Fyllelyric)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-09-19 04:37

Ensam (Fyllelyric)

Jag lever i en förort, ingen värstingförort, där folk står och röker ganja vid varje port, men, jag, brinner för hiphop, alltid älskat skiten men kommer alldrig igång med nåt, Vissa tankar säger; Mannen stå på, fortsätt på stigen du alltid du velat gå, medans vissa tankar säger att; Jag är schack matt, drar mig ner, att jag aldrig kommer se något mer, djävulen drar mig ner, Ibland tänker jag att; Jag gör mer hot än en psykopat på fri fot med en kofot, men dagen efter så vaknar jag med samma grå tankar,åt vilket håll mitt hjärta bankar, att jag vankar på samma stig mellan ljuset och det mörka, det jag aldrig velat bli, usch tvi, vad ska man göra? köra? Åt vilket håll? Jag har noll koll, ingenting spelar någon roll, är jag för feg? En jävla massa tvek, vill inte visa mig vek, men fuck det samma, jag fortsätter fammla..

(ref)

Jag ramlar, tar mig åter,men vad spelar det för roll min vän? För deperitionen kommer åter igen men sen, mannen, hör du hur jag låter? Jag skämms, jag skrämms, för vad som kommer hända sen, vad ska det blí av mig? Det frågar alla, jag låter bönen skalla, medans jag fortsätter falla, falla, falla, alla för alla, alla för en, men vad gör man om man inte har en trofast vän att lita på prata med? Jag är ensam i skiten, känner mig liten, liten och rädd, känns som jag aldrig kommer bli sedd, ensam, en jag fortsätter kriga, men för vad? Jag är skitsvag, fuktar inför varje dag mannen.

(ref)

Jag ger upp, inget att leva för, känns som om jag hellre dör än att leva så här, ingen som är där för mig, fuck the way, det är försent för att betämma sig, saker och ting, mannen jag fattar ingenting, varför är det så? Varför ska jag alltid få skilljas åt? folk får mera cred och jag får mer börda att bära på, så mannen.

(ref)