Bitheway - En dag i en manlig prostituerads liv
här är en fiktiv text om en dag i en manlig horas vardagliga liv..inte så glamoröst som många tror kanske.. vettig konstruktiv kritik tack
svetten rinner när jag vaknar upp har ingen deg så jag måste sälja nupp får ett sms från en stamkund 57 år gammal, hårig och halvrund
hennes namn är Britta och hon vill att jag ska titta in i hennes lägenhet tiden står still när jag ser att hon är fet hade nästan glömt att hon väger 200 spet
hon fläker upp röven och det rinner flytningar stanken slog emot mig som tusen snytingar men det är mitt jobb så jag kör in min kuk den är ändå hård,jag vet att det är sjukt
pumpar på och får kuken full av musjuice hoppas iaf att hon har cute boobs det har hon inte,dom hänger ner till naveln jag sprutar henne på brösten men det blir ändå på magen
vers 2:
dags för nästa kund,drar hem till henne vet bara att det är en 18årig svenne hoppas på en riktigt trång o go mus när jag ringer på dörren till hennes hus
hennes morsa öppnar och ropar "du har besök" schysst morsa som bjuder sin dotter på pök.. jag går in i hennes rum och försöker spela fullt cool när jag ser att hon sitter o dreglar i en rullstol
jag slänger ner henne i sängen och slickar hennes cp mus och tänker för mig själv "undrar vad som är på tv nu" helt plötsligt börjar hon skrika högljuddare än en danshall då stormar hennes morsa in o säger att dottern har epilepsi anfall
ambulansen kommer och jag drar till nästa kund...
Vers 3
denna tjejen är fan riktigt fräsch! stora rattar och ett fett nice ass! men det enda som verkar fel på denna kunden är att hon har en vilja att bli bunden
samt att hon ber mig att klä ut mig till Snurre Sprätt och ber mig köra upp en morot i hennes stjärt visst ,jag gör det och hennes röv börjar blöda hon börjar stöna och jag börjar tröttna på kön va
sen säger att hon vill ha en stor svart man och ber mig slå ut hennes fucking framtand jag slår henne och ringer min kollega Jamal hon ligger o stönar med en flaska brännvin i sitt anal
Jamal kommer dit inom en kvart jag sticker hem och ska räkna allt jag tjänat svart men när jag kommer hem inser jag nåt fatalt efter allt knullande har jag glömt att ta betalt...
Första rapparen som öppet är bisexuell? Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
|