AP - Slår en etta på tärning
Jag lärde mig livet genom livets hårda skola Aldrig höra, aldrig se, aldrig någonsin gola Klättra över stängslen, slog mig genom glas Smälte in i trängseln för att undkomma knas Snutjag och jag vart tagen på bar gärning Det är vad som händer när man slår en etta på tärning slår en etta på tärning
Jag har dykt så djupt att jag sett skeppsvrak Förskräckt hat, aggresivitet när jag bräckt hak Men det finns ett botten, ett tak, ligger käpprakt åt helvete, här tar det slut, finns ingen återvändå Uttorkad inombords men jag gråter ändå Jag kämpar till döden men det är en förgäves gärning Det är vad som händer när man slår en etta på tärning slår en etta på tärning
Mina ögon rinner, mitt hjärta bultar, döden nalkar På villospår jag halkar, borde aldrig börjat knarka Har en tuggande ångest som äter upp mig inifrån Jag önskar att jag kunde låsa in mig i skamvrån Jag såg nåt som gjorde att tårarna rann då Jag såg det goda livet långt bort som en hägring Det är vad som händer när man slår en etta på tärning slår en etta på tärning
Peace, Love and Overdosin'
|