Tjock men vill bli tjockare!
Tjena, en liten flummig text som jag skrev ( hade tråkigt )
Så tänkte jag att man kan ju få ut något utav det, så nu söker jag folk till en session " Tjock men vill bli tjockare " Intresserad ? ( Hör av er här i tråden, eller PM )
min text :
Jag är tjock, men ändå så vill jag bli tjockare, Vill vara steget därpå till en fet sumobrottare/ Mc'Donalds goda burgare, och deras gula ost, Är jag fast på en ö, så vill jag ha en stripspost/
Skit i skolan, skit i jobbet, bara ät dig mätt, ät på Max, Donken, Burgerking, allt som är fett/ Allt blir så underbart, när du sen gått upp i vikt, då kan du skryta om att du har något specifikt/
En person stirrar på mig, och knaprar morötter, och frågar när jag sist såg mina egna fötter/ Jag svara, damn det var ju längesen sen sist, nu äter jag fett, och skiter i nyttig fisk/
varför då, frågar personen jävligt underligt, DÄRFÖR JAG ÄTER GOTT NÄR JAG ÄR HUNGRIG/ Nu får du gå, för nu vill jag dig slippa, vill äta stripsen som jag nyss dippat/
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
|