-trikkantolala- Kroniskt ironisk, metodisk, mordiskt melodisk. Trikkantolala spottar rader som alltid rockar stadenVill inte dra en punchline för då blir du knockad av denJag är den som proppar barnen, fulla med propavanenGer tjack till en svan och sen leker vi stoppa svanen!Kallas tjock och galen och jag är en fet galningmed foto vid bufféer med undertexten "VARNING!!!Är det för jag går dit och hotar med begravningom jag inte får mat och de blir utan sin betalning? Jag har ingen aning och jag ser ingen förklaringVarför servitriser springer när jag ger de lite jagningviftar med en hyvel, skriker "DAGS FÖR RAKNING!!!"De får en fin tuss över läpparna som Stalin Efter en liter kall dricka blir jag lite ballt vrickadknockar kocken och lägger upp skit på talrikarHar sprit i framfickan och en slang under hoodenrakt ner i flaskan och sen går jag runt på krogen Vecklar upp min knoge, blir lite frustreradDet är bara mittenfingret på min näve som fungeraroch när jag cirkulerar, spatserar i stadsdelarvinkar jag åt raggare som glor i backspeglar Köper korv med starksenap, sveper en flaska vinköper några till och kastar på raggarsvinRagglar hit, ragglar dit, står och snackar skitmen plötsligt blir det peace när jag ser en akvavit! Vacklar sakta dit, snor den och hembränt"-JAG BJÖD FAN PÅ KORV OCH FICK INTE EN SPÄNN!!!"? Ååååh jag somnar gott på vägen, kommer inte ens hem.