allt vackert har ett slut.
det blåser kallt i en stad som tom på löv och liv// försöker lunka, men det är svårt ta sig fram med kliv// för om om livet var en tråd skulle slutet vara stumpen// du nånstans i mitten och resten avgör slumpen// jag ser dig, och jag vet att det svider i dig också// men kan inte råför att livet blivit till ett stolpskott// för falskt och för kort, jag menar livet söker mening// men i mina ögon finns bara spår av förnedring// men visst jag har det bra, ska inte klaga eller så// tiden den var underbar, men inte skapat för oss två// dessa tydliga tecken som endå är svåra att förstå// hör hur vindarna viskar men borde lyssnat redan då// ska inte dömma dig, försöker inte klä mina ord// önskar lycka till i livet till en underbar person// jag tror vi snubbla på problem, och vi tvivlade// men behåller din plats i hjärtat och låter liver gå vidare//
satt och rensa tankarna lite efter ett 3 årigt förhållande. texten kommer att släppas på ett beat, vet inte när än bara, kom gärna med kritik och synpunkter, eller tips på slipning.
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
|