Hagge - Förlåt mig 2xjag brukar gråta när de regnar för ingen annan ser//men i mina drömar är de du oh jag och båda ler//fan jag saknar alla stunder vi haft med varann//snälla älskling kom tillbaka bah ta mig i hand//fan jag fucka allt, allt som vi hade//jag paja hela skiten vilken jävla tabbe//när jag var med dig så var jag på toppen//men nu när de är skit ligger jag här ner på botten//när jag har dig har jag allt jag behöver//men nu är de försent och allting är över//när man förlorar de man värde sätter mest//rasar hela livet de vi hade de va bäst//snälla bby förlåt men jag vill ha dig tillbaka//varje dag jag vaknar känner jag en evig saknad//jag hade gjort allt för dig i flera månader//men jag rev de som jag älska mest oh fan de förvålnar mig//2xjag brukar gråta när de regnar för ingen annan ser//men i mina drömar är de du oh jag och båda ler//fan jag saknar alla stunder vi haft med varann//snälla älskling kom tillbaka bah ta mig i hand//jag förstörde allt med ett litet knapp tyck//men jag ångrar mig som fan skulle kunna ge mig stryk//jag gör vad som hälst för att få dig tillbaka//att du inte är här får mina händer att skaka//du va den som jag skulle kunna dö för//men nu hatar du mig och har stängt din dörr//kan du förlåta mig kan allt bli som förr//utan dig vid sidan av mig tror jag att ja dör//de är du som ger mig mina andetag//de är därför som ja känner att jag vill vara med dig varje dag//allt är skit jag låter ödet ta över//jag älskar dig du är allt jag behöver//2xjag brukar gråta när de regnar för ingen annan ser//men i mina drömar är de du oh jag och båda ler//fan jag saknar alla stunder vi haft med varann//snälla älskling kom tillbaka bah ta mig i hand//