jag tror att du skulle älska en explosion som jag vet om
du ser alltid på mig med hjärtat i blicken och värmen i fokus ringer varje gång något händer med din tid eller de stunder du bara vill andas kärleksfylld trygg luft och snart kommer snön men vi två går på något sätt ändå förbi allting som känns
ulf lundell sa något om att man måste igenom vintern för att få se sommaren igen och jag skulle aldrig någonsin ge honom mer rätt
-
livsdagar som förspills varje gång jag inte orkar vakna porr på teven visar liv jag inte trodde kunde lagas tänker på din nära som uppskattar att hon får behålla andningen vi människor suger på att leva som vi lär och jag kommer aldrig någonsin att få äta upp den sanningen
*
vi trodde på mirakel som behövde ett mirakel för att ens inträffa jag såg skepsisen i varje livsögonblick jag inte trodde var mitt för vi du jag föddes inte rädd men blev det den dagen vi struntade i vad vi kände
carpe diem sieze the day fånga dagen ge mig något hemskt som gör att jag kan uppskatta dig
är vad jag skulle kunna sagt de gånger jag inte tänker men för mig gör du den saken så jävla enkel
här nu då alltid imorgon idag ikväll vi du jag oss tvåsamhet är kärlek för mig
Som sötast när jag ser dina brister.
|