Problembarn - Original [KRITIK SÖKES!]
Jag är inte världens bästa, men shiit, chilla.. jag är 13 år, tjej och har mycket kvar att lära.. se mej som en nybörjare, k?
Det började såhär 19-97 / att jag föddes i vrås och de vet jag nu/ jag blev bortadopterad av en 14 årig tjej/ och jag fick för mig att dom inte ville ha mej/ Sen så hände de nått och jag börja växa/ en fin liten flicka och snart börja hon i sexan/ det va då allt drog igång och vännerna stack/ och med en farsa som slog så va jag fast/ Satt fast i mitt hem eller i min skolbänk/ och på nätterna i sängen tyckte jag synd om mej själv/ tårar som rann och jag ville bara bort/ jag tänkte hela tiden att mitt liv skulle bli kort/ efter ett tag började självskadebeteendet/ Och ni märker redan nu att det inte va så lätt/ Pappa han slog varje dag och det va hårt/ Att slippa undan det va så jävla svårt/ Först ringde jag till bris, barnens rätt i samhället/ Men pappa hörde mitt samtal, de va inte roligt den kvällen/ Dagen efter sprang jag hem till en vän/ och vi ringde tillsammans till soc en kväll/ soc hjälpte oss med problemet och nu så är det löst/ så nu är pappa snäll igen och jag är hans lilla tös/
Jag gillllar också blå elefanter som flyger,
|