svarta vardagar/färgglada drömvärldar
önskar att jag kunde ta livet med en klackspark som andra min vardag är inte grå, min vardag är mer nattsvart än asfalt försöker vara min egen Gud och leva efter mina egna budord det första är att inte skylla mina egna misstag på en sjukdom och det är lätt att hitta ursäkter till att ta till flykt med piller svårare att hitta orsaker till att bibehålla ett nyktert tillstånd försöker beskriva mitt mående utan överdriva nånting i orden: liemannen har klippt min själ men glömde kroppen på jorden för mycket "måste" och "borde" för lite "slopat" och "fixat" (men) hade man kunnat köpa lycka hade jag inte haft en krona på fickan utan att överdriva, för depressionen har tagit övertaget och för många lömska Judas finns i det gamla brödrarskapet ensamheten dödar dig och jag går omkring med en klump i magen och det enda som hjälper är att dricka varenda slump ur glasen jag måste lämna planeten ibland, så blandar den feta ibland varför ska jag inte få tända raketen i brand, blaza mitt hasch? lämna stress, tända bless, vafan, bli lite bänga och väcka staten borde sänka straffen på dom som säljer mina slängar för vem säger att du inte kan bli stenad som John Mayer? därför hittar du mig alltid med en holk blazed up.. kanske knas men du kan säga jag är cool med ögonen röda därför hittar du mig alltid bakom solglasögonens mörka gömmer min ångest bakom ett rökmoln och får gjädje för stunden det är konstigt men jag är bara lycklig.. när jag är dunder! kanske inte så konstigt ändå, jag har rökt holken i så många år har man missbrukat droger är det klart att molnen sätter sina spår försvinner bort från dåliga känslor och mår.. bra för ett tag det är därför det är så beroende och du gör det dag för dag men jag tar dag för dag, försöker att inte fastna i destruktivt tänk droger kan sabba - det är därför jag alltid möter det med respekt jag är så snabb att ersätta konsekvenser till "sånt som händer" så länge jag får rusa från verkligheten och min ångest släpper och jag vet att alla nån gång känner.. som jag känner jag skriver om smärta, nånting som världen kan hålla med om och relatera till, medan MC's snackar om pistoler och pengar det finns folk som pangar gannen andra - historier berättas trött på det rådande gamet, för många skrattretande lirare så jag försöker spotta lava i hopp om att facklan förs vidare jag gör mitt bästa för att tillföra äkthet istället för ljugande det är därför lyssnare längtar efter känslan från Stukad bre..
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|