Fillson - Aldrig mittemellan
Tjo, suttit å filat på en text ett tag som jag senare ska lägga på en pianoslinga som jag har spelat in :)
Brukar inte lägga upp i detta forum, men får väl se om man får nå kritik
känner tåren, den håller på att falla över kanten har försökt med allt, men verkar som att jag har sumpat chansen du säger att jag inte bryr mig, så hur fan ska jag bevisa det ....vill iallafall vara din vän även om jag verkat obrydd, under tiden som gått så ska du veta att jag inte precis har känt mig soft det sättet det gick till, var inte meningen så och det verkar inte som att tiden läker dina sår men jag låter mina tankar bli hörda för det enda jag vill är att veta vad fan jag ska göra när det är såhär, vem vet vad man ska göra för allas bästa vad man än gör är det alltid någon jävel som blir sämst, jag vill inte känna att jag gjort nåt wrong och jag vet inte, om det denna gången vart så har verkligen försökt, nu är det du som inte verkar bry dig och nu är det din tur att höra av dig
ett föralltid existerar inte i denna värld visst vi trivdes med varann, men det var nåt som inte klickade rätt jag har försökt och försökt, nu tar jag sista utvägen för mitt textdokument verkar vara den enda som faktiskt orkar med mig vi har rett ut allting nu, men jag vill ändå skriva av mig allting som jag velat säga, men som har stannat kvar hos mig saknar jag dig, eller saknar jag bara någon? tror mer på det andra, men finns fortfarande tusen frågor måste känna efter, vad som egentligen är bäst men huvudsaken är att du för alltid blir min vän fast när jag tänker ett steg längre så tror jag det kommer vara såhär, så att ingenting händer men vad jag ska tro, vet inte om du bara fejkar för det är upp och det är ner, liksom aldrig mitt emellan men vad jag ska tro, vet inte om du bara fejkar för det är upp och det är ner, liksom aldrig mitt emellan
dock ingen refräng än, det får jag fixa senare!
bless
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!
www.fillson.blogg.se
|