[Diktliknandesak] Spades -
Jag tänker på dig varje dag... du är som luften i mina andetag och därför kvävs jag...
jag är less på att vänta på att saker ska bli bra önskar att saker och ting sker idag men det är försent för att ändra det som hänt för sent att bygga upp de broar jag bränt
missförstånd, missar i tänkandet och misstag det som betydde mest för mig.. miste jag
vi har blivit kalla som nukelära vintrar fastän vi en gång var heta som en eldsvåda och våra världar är skilda, gråa och trista fast dom en gång var färgade som regnbågar
missförstånd, missar i tänkandet och misstag det som betydde mest för mig.. miste jag för jag tänker på dig varje dag... du är som luften i mina andetag och därför kvävs jag...
jag känner att, det är dags att komma bort men jag är fast för din skull i mörkret jag vill vakna, vända kudden och somna om för du var min och mitt allt... i drömmen som jag hade, där allting var frid och fröjd men jag blir ditt hatobjekt på sin höjd
fastän jag tänker på dig varje dag... och fastän du är som luften i mina andetag så låter du mig kvävas...
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|