App - låt oss talas vid lite
Så var det det där med människor igen, jag är ingen relationsexpert men lite för ofta visar det sig att det jag tror är rätt det bästa vore nog att svälja ord, tänka noga eller hålla käft och fundera över hur allt förehåller sig i förhållande till förhållandet för blickarna fräter när man tittar för nära på någons innersta väsen och då står inget i vägen för att dölja deras sprickor i själen vilket lätt förvandlar ett "men jag ville ju bara hjälpa till" till hat, egoism och försvarsmekanismer, så leds relationen till en säker död, ett hänsynslöst krig utan överlevare, för när något är förorenat måste man själv bli förorenad för att rena det
Jag menar
Visst har man gett nån en chans och visst känns det fantastiskt men vilka stog kvar när allt ställts på sin kant och vilka vände och sprang? ni förstår, den hjälpande hand som sträcks till den som har fallit kan alltid knytas och flyga rätt i ditt ansikte ibland är det bara så det går, och allt som återstår är förståsigpåare som inte förstår sig på det dom utger sig förstå sig på ingen tänker på att less is more om innehållet saknas och man bara klarar sig från missförstånd när införstådda pratar tankeföda med gourmandmentalitet, struntar i om det är halvdant bara ge mig mycket, hela stycket, för smaklökarna känner ändå ingen skillnad på hemlagat, lyxmiddag eller snabbmat
Men vafan
Jag har aldrig varit typen som tänker tillbaks sentimentalt På nån människa som vart min vän för ett tag istället släpper jag taget och lämnar det kvar och sliter ut föregående sida såfort jag vänder ett blad
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|