Dubbel sidig personlighet i krig..
Sitter här i min ensamhet, lever livet, Fast i en dubbel sidig personlighet, Jag frågar ofta mig sj efter ärlighet, Letar helt i blindhet i mörkret, Fast att mitt sanna jag redan vet, Vad som händer och va som ska ske, Blickar in i spegel, fast att det är tomma blickar, Letar efter klockan fast jag vet att de är livet som tickar, Måste ta mig i kragen nu, Har ännu inte fattat att livet tar så snabbt slut, Läser i tidningar, ser på nyheter, Många som tar sittt liv men många dör för friheten, Som sagt, vill va fri o kunna flyga högt över himlen, Men de ända som flyger e livet med minnen, Är så trött på att se livet i ett grått skal, Men både jag o jag har något otalt, Har testat byta kläder med folk, För e så trött på mina slitna skor och samma smutsiga holk, Men de har inte har inte hjälp ett skit, Har bara gett mig svartare tankar som "gå o häng dig ta ditt liv" Och mitt ena jag vill skjuta mig medan den andra säger låt bli, Och de sägs jag kan bli vem fan jag vill, Men hur fan kan de gå till, När dem jag vill va redan finns till, Krossar speglen nu och försöker fly, Men som jag har sagt... inte lätt när mina personligheter bråkar- och fötterna känns som bly...
Ska försöka skjuta den idioten som viskar i mitt öra hela jävla tiden utan att sj dö på kuppen Peace..
U all will look up to me n' pray. Cause' I gonna burn God's book. N' reborn u all on ONE singel day!.
|