I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2010-05-24 18:02

Låttext

Alla vill ha keps och hatt, och lägga dom rader som Anders har lagt.
Kommer här med mördar stilen, är konfimerad men aldrig läst bibeln.
Allihopa runt omkring tar ju fram sågen, dom tror ju att jag är här för att säljer droger.
Men ni kan vara lugna för jag är trofast, jag är en oskyldig kille på 20 bast.
Allihopa tycker att jag ska dra härifrån, bara för att jag kan rappa bra i en mikrofon
Jag är allergisk men jag vet ngt jag tål va, de är ett stort jävla glas med rom och cola.
För när anders lägger rimmet på beatet så blir de bra, men om ni inte tycker de så kan ni bara bara bara dra.
Härifrån och jag ser verkligen ner på er och om ni svara på detta så gör ni bara bort er ännu mer.
Jag ser att ni sitter och hör på mig nu och om ni ska kalla de ngt så ska ni kalla de kung fu.
För när jag kommer slår jag mig ner vid ett bord. vissa vill slåss men jag slår ner dom med mina ord.
Sen drar vi en vinare i tetrapack, tar ett bloss blåser ut och får mitt ord sagt.
Det här är ingen hatar låt de här är ju sanningen och här kommer Anders med värsta blandningen.
En blandning mellan långsamt och jävligt snabbt, och de här är ju en grym jävla takt, vi är i gbg på en kvart.
Och jag ogillar ju dom där jävla bratsen, dom kom hit och snodde kulturen med hiphop kepsen.
Ni står där och tror att ni är snyggast och bäst, men ni är fulast och sämst. Bara dö.