Förbannat less & trött på samhället
Uppvuxen och uppfostrad i ett materialistisk samhälle & det driver mig till vansinne sträva efter papper som säger intet, & vi sliter ut oss för att kunna rama in det Önskar jag hade ett barna minne, där allt bara försvinner och där tröskeln vid dörren inte känns som ett sabla hinder Fast, är det så konstigt att man sliter ut sig snabbare än jeans idag? jag pluggar 8 timmar och jobbar fyra på kvällen, för vi alla vill väll dricka vin till maten Vi ska hela tiden vara organiserade, jobba ständigt.. men orka nästa dag finns fan inte ett enda tillfälle man kan säga att man är nästan klar.. för efter den så kommer nästa sak. Livet är en sång som aldrig slutar & du måste dansa med den & tappar du stegen faller du långt ned i samhällsstegen.. pff FOCK THAT... Jag är förbannad på samhället, vem kan se mig på ett jävla betygspapper? & det är en helvetes stress när man står inför betygsnacket.. samhället borde fortsatt att rulla på med vinylplattor... bättre då, & du kan fan inte förneka det!
ledsen för upprepade radbrytningar
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|