I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tay - buss lyrics

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-04-24 12:19

tay - buss lyrics

åker buss, tänkte rimma bort lite tid. Yee..

peter rimmar förbannat bra.. Mer fett i texten än vad din finniga panna har
Från klicket med majablad till kickar med hampablad på micken för nada gage.. För,
er hiphop är bitterljuv emopop på cellgifter från en sinnessjuk tv kock på kvällskvisten
Jag är hells kitchen, ni vill ha hela kakan, fast ni är kvinna med ert shit.. Leila bakar.
Shit, jag softar och rullar här, puffar gräs, är inte hungrig män, jag är undernärd
Och skiten blir tvärfet.. Äter den välstekt, ni får muncha roadkill på någon väggren
Så vad kraxar du om? Slå ihop dina måsvingar innan min sågklinga känner sig påtvingad
Att med kraften från stålkvinnan ta både tår, fingrar och lämna dom med halva sitt mått
Du är en tvättäkta vänsterfitta.. Botemedlet emot skrämselhicka din tjänsteflicka
Och faktum kvarstår, dina skivor säljs på butterix som förra årets skämtartiklar
proppsas bara av kompisar från jobbet och känner att du får för lite som tjockisar på donken
Har aldrig lyft ett finger för hiphop men säger att du alltid offrar dig för konsten
Jag tar an vem som helst, mc-gäng som engelsmän skickas gråtande till närmsta hälsohem
Ta din människokropp, gör ett känguruhopp innan de låter boom boom boom som vengaboys..

Great.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.