Skriva av mig lite, no topic! engelska + svenska!
Idag kände jag att bara skriva av mig, ingen topic eller så bara skriva vad fan jag vill!
Jag steppar in o stjäl ditt levebröd du är överbög medans jag är oberörd exhale bitch jag är rubbad o störd o har mer plantor än en hel jävla skörd Karismatic, ja dom längtar tills de engelska raderna blir skrivna på pappret jag är känd som "grimey blatten" som har lenare rader än sammet skiter i din kritik och dina hatande ord för att jag i lyric o storlek är jag överstor skjuter för mord, äckligt grov som att skita på styckade män i okänd skog
haha vart lite skoj att försöka på Svenska, dags för de jag är lite bättre på,
Everytime I rap metaphors are attracted to me like they're horny fuck every battlerapper before me my every line is scorching and if the rouger is sparkin it will leave your legacy tarnished im fuckin honest, I may be from iraq but thats 2 reasons im bombin they've been waiting patiently for me to drop the ball on this game infused with bruce banners dna strain I create my own way think about it, I am a semi twisted bastards evil alter persona smokin that docha ya'll "vatos" gotta be pussy cuz i smell chocha and I aint spendin time on these rhymes, ripleys but you'll never believe it blinking lights and drugs, i'll induce you with so many seizures thats your own fetus will have a retards facial features thats just the way i'm preachin
Sincerly, Karismatic
Peace!
Tell me how can the sickest still be a therapist?
|