I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2010-04-19 22:20

dopeee!!!!

jag hoppas att du tystnar så du hör vad jag säger att du lyssnar. detta är viktiga grejer. för både killar o tjejer. ja vill nu förklar försvara med denna texten uppenbara. det är viktigt hoppas du kan se det är på riktigt gud hör dej när du ber. han svarar på bönen jag vet att det är sant. o för kvinnan som det hadlar om så var det likadant. hon hette hanna hon var trygg hon var snygg hon var sann. hon var gift med sin man dom älskade varann. men hon befann sig i en situation som varit svår. hon ville ha baran hade längtat flera år skapa sår. förändra hur hon mår. en annan kvinna retades då fällde hon en tår. o det är så jag förstår hon längtade få på att nått skulle hända på att vinden skulle vända att tiden utan barn skulle komma till ända. att det fanns någonstanns någon gud någonstans som kunde hjälpa till med en barn leverans.

med en barn leverans
med en barn leverans

men när hennes man gick till kyrkan gick hon ochså me dit. men prästen trodde hon hade druckit allför mycket sprit. men jag är inte full som du ser jag står ju här o ber. o gråter ut min sorg o gråter mer o mer, det var bra att du stannade kvar här o bad. för du kommer att bli mamma med det samma. så bubblade det en glädje innefrån knappt ett år senare så födde hon en son halleluja vad det var bra nu blev hon jätte glad han fick heta samuel gud hör oss varje dag.

varje dag
ja varje dag

du lyssnar o du ser o du hör när jag ber ja.