annorlunda
kan ja få tillbringa dom sista minuter av harmoni i toner som svävar förbi låt mig känna mitt liv i musik jag är annars fast i omvärldens grepp att leva är inte lätt men jag lever på bara mitt sätt och filosofi är min utväg från dagen väntar på att månen tar över himlen sen e ja vaken jag drömmer om rader, och hur jag förklarar saken jag tillbringar mitt liv framför blickar som styr ens själ jag kunde leva nån annanstans men lever bäst när ja lever här välkomnar dig till en värld som du aldrig sett av misslyckande och svikande folk som har trampat snett blivit kvar i samma spår som leder mot samma hål värst att ja kallar de mål som fått skit mer än vad ja tål ja kollar på blödande sår för att inte minnas igår en timme är som ett helt år för ja väntar på nått ja ej får försökte se på det ljusa men skuggan låter det tystna ett bakåtvänt liv som skriker fast ingen lyssnar men jag skiter i, låter hela världen flyta förbi jag hör bullshit som bryter i har ni fattat värdet på myteri ja lekte gömma med livet, blunda och räkna till hundra öppna mina ögon så va allting fucking annorlunda
kanske inte världens bästa, men jag försöker iaf.. Peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|