annorlunda kan ja få tillbringa dom sista minuter av harmonii toner som svävar förbilåt mig känna mitt liv i musikjag är annars fast i omvärldens greppatt leva är inte lättmen jag lever på bara mitt sättoch filosofi är min utväg från dagenväntar på att månen tar över himlen sen e ja vakenjag drömmer om rader, och hur jag förklarar sakenjag tillbringar mitt liv framför blickar som styr ens själjag kunde leva nån annanstans men lever bäst när ja lever härvälkomnar dig till en värld som du aldrig settav misslyckande och svikande folk som har trampat snettblivit kvar i samma spår som leder mot samma hålvärst att ja kallar de mål som fått skit mer än vad ja tålja kollar på blödande sår för att inte minnas igåren timme är som ett helt år för ja väntar på nått ja ej fårförsökte se på det ljusa men skuggan låter det tystnaett bakåtvänt liv som skriker fast ingen lyssnarmen jag skiter i, låter hela världen flyta förbijag hör bullshit som bryter i har ni fattat värdet på myterija lekte gömma med livet, blunda och räkna till hundraöppna mina ögon så va allting fucking annorlundakanske inte världens bästa, men jag försöker iaf..Peace.