I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2010-04-18 02:21

vår värld

Hittade ett helt okej freebeat och bestämde mig för att skriva några rader i brist på att ha någonting att göra.
Nu när jag läst igenom det känns det som om vissa rader inte hänger ihop men... fuck it.
Slänger upp skiten ändå. Är ingen rappare so go easy on me.
Vad var bra och vad kan jag förbättra?

http://www.speedyshare.com/files/21771993/tMyprod_-_Miss_You_In_My_Dreams_Freebeat_.mp3
Försök att hitta flowet.

Vers.1

Naturkatastrofer förutspådda av filosofer och astrologer så långt tillbaks att
ingen vill komma ihåg de.//

Vi har lever i ett liv där det handlar om pengar och krig,
inte fan är vi Na'Vi's som lever i frid, där allt har en mening, där det finns harmoni.//

Jag är inte perfekt men jag vill skapa peace, inte kriga om olja, bensin eller släcka
någons liv. Då andas jag hellre ut och sedan in.//

Var glad att du har det bra och tänk på alla barn runt om i världen som inte får någon mat.
Som undrar om det är min tur idag, kanske, kanske får jag återförena mig med min far//

Korruption och mutor, ah, de finns det gott om, dom så kallade ledarna har lite för bråttom,
att räkna sina pengar och skiter i allt och alla så länge siffrorna dyker på deras konton.

Det finns så mycket hat i denna fucked up värld,
att hata pga hudfärg, ja då har man fan besvär så lägg ner ditt gevär och kasta in
den i elden där den gör mer nytta än ute på fältet.//


Ref.
Tårar som brinner och rinner ner för mammas kinder,
när hon fick reda på att hennes son trampa på era landminer.
Så kom ihåg vart du kommer ifrån och var stolt,
lev ett liv i frid och begå aldrig något brott. x2

Vers2.

Alla på vår jord är lika mycket värda oavsett handikapp eller hudfärg så bör man respektera,
vad folk har för åsikt och vad dom vill förmedla så länge det inte har något med att diskriminera

Vad fyller ni för funktion med att gå runt och hata, en människa du aldrig lärt känna eller prata,
med så tänk till inann du ropar -pause- "stick hem din jävla apa".//

Sen orkade jag inte mer. PEYZ!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.