Sellish - En stund för mig själv
Vill ta de lungt så jag sätter mig i soffan Blir så trött så skönt de händer att ja somnar Men allt förstörs för att nån ringer Säger pallar inte snacka, för dem inget hinder Dem ringer varje timme dem vill säga nånting Pallar inte bryr mig dem vill säkert hänga omkring Bara softa lite, pallar inte det Det kommer sluta med kaos eller att ja hamnar i nån scen Där ja måste göra ett val eller höra en sak Men ja sitter hellre lugnt så ja mördar en dag Känner mig trött så jag släcker lampan Tar det lugnt och ja hämtar andan Men nånting e fel, känner ingen ro Drar ut i mörkret o nej jag lämnar ingen not sätter mig på en bänk, känner inget lugn i mitt hem Stänger mobilen o tar en stund för mig själv
Allt o alla ska stressa hela veckan Ingen känner ro att däcka de blir sena kvällar sätter mig på en bänk, känner inget lugn i mitt hem Stänger av mobilen o tar en stund för mig själv
Sitter där ute och lyssnar på musik Tänker på flödande ord ja gillar ju lyric Så ja sitter där o hittar på mina egna texter Dem blir ju fett tunga o ja känner mig bättre Sitter här ute det är helt jävla bäcksvart Tänker på saker som har hänt denna vecka Mitt minne fullt ja pallar inte det Pallar inte skådespel, pallar inte mer För jag har det stressigt har många bollar i luften Med dåligt bollsinne så får jag hoppas på lugnet Men jag är en sån person hur stressig jag än har det Så sätter ja mig i badet tills ja känner mig vaken Så tills den dagen då flippar ur helt med stress problem Så kommer jag ta de lugnt o sätta mig ner För ja vet att vad som krävs för att ja ska lugna ner mig Behöver bara sätta mig och ta en stund för mig själv
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|