24 radder - bara kastat ihåp massa! kolla:D old school, fasion jag skiter i vilket//hagge glidder runt och gör precis vad han vill på beateT//du knallar in, jag laddar gäveret//du leker tuff och sliter upp svärdet//bam bam ja laddar om för en till//skriver nåra radder sen skriver jag nåra till//click klack jag hoppas du mår bra//för de här kommer nog att bli din sista dag//det hära kommer nog bli svårt att ta över//så du får någ göra en pit man over//to late bam bam bam bam//där ran de sista ut japp så nu är de game over//varje text jag lägger genereras som ett brott//men du papper och penna är de enda jag fått//för din skit produktion måste jag säga stop//ditt face är ass fult ser ut som en olon topp//luta dig fram bby nu ska du få kuk//när jag trycker på blir du helt åksjuk//laddar upp bärs, för hela kvällen//innan klockan 9 har alla här fått smällen//jag knallar tillbaka och haffar nåra guzzar//jag lägger mig i sängen och smakar på deras pussar//imorn kommer bakfylan, den bara smäller till//men nu ikväll ska jag fan känna mig som en prins//