bigk-i en dröm [text]
vers 1
nu sitter ja här o tänker tillbaka på minnen o sånt det som ja skapat allting är skit ja allting går fel ni kan hata på mej för ja skiter i det ligger i min säng o tittar upp i taket allt är för mycket ja alla dessa saker jag hade en chans men ja sumpade den sket i familjen, ja ville inte komma hem sitter helt tyst medans saker blir värre kollar genom fönstret vill veta vad som händer sitter helt still i flera minuter efter några dagar vill ja bara gå mot slutet allting blir tyst,sedan lyser det i fönstret det är en ängel för det hör man ju på rösten det är hon, och hon vill ta mej med hon tar tag i min hand sedan flyger vi ner
REFF
helt plötsligt är ja i ett paradis hon viskar mej i örat,nu är du helt fri ja lägger mej i gräset o andas ut i en dröm,inget skit, nu är det helt slut X2
vers 2
det var då det är nu,i en dröm såklart vill tänka på minnen men vill inte tillbaks saknar mitt ex, bara hon var mitt allt alla minnen som vi dela,du gjorde mej stark som ja sa då är då nu är nu ni vet skiter i er alla, vill leva i en frihet precis som i drömmen,ja drömde häromdan ska man gråta ska man skratta,det är inte bra livet är ett shit, jag vill bara här ifrån nu tänker ja på nytt att 10 är mitt år vet ni hur det känns att bli hatad av alla börjar flippa ut, för nu är ja förbannad vill inte leva så här saknar det som var då allt ja förstört ja hoppas alla ni förstår ingen förstår mitt liv,det är ingen som gör i min dröm,hoppas hela världen hör förlåt alla ni, när ja lämnat er ja ska ändra på mej nu ja jag lovar det
REFF
helt plötsligt är ja i ett paradis hon viskar mej i örat,nu är du helt fri ja lägger mej i gräset o andas ut i en dröm,inget skit, nu är det helt slut X2
sista vers 4 rader
lägger tankarna i beats ingen annanstans snälla gud, ja vill ha min chans det är ganska svårt om man tänker efter men efter några dagar kan det blivit bättre
den här texten gjorde ja för att visa vart jag skulle vilja vara istället för den här skiten jag är i nu
|New Beats| http://soundcloud.com/jesperkrassman
|