App - Fader vår...
Jag är nukleär sanning kompakterad i mänsklig tappning inte politiskt medveten utan medveten i allmänhet inga poletter att tala om, har sett helheten falla ner så lyssna på mig i en värld där vinden vänder hastigt tänk igenom innan ni sväljer ner deras esoteriska hemligheter när dom gåtts igenom och decimerats till kvällsnyheter nederlagen och segertalen som minutiöst upptas intravenöst via telekabel
Många följer men betrakta deras attribut är ens lärjungar blott knähundar i annat ljus? barndomsvännerna pratar kändisar och galaklänningar lyckligt obrydda om natoländernas vapensändningar för det är väl en småsak, om barnsoldater utan mat i magen ligger med skjutklara skjutvapen på hustaken i nån kåkstad men om det är en kampanj, klart man tänker på stackarn och skickar pengar för att visa att man tänker på ALLA sålänge man får en brosch som visar att man är bättre än andra egocentriska tankar, TITTA PÅ MIG, jag har hjälpt någon annan! känn empatin, vett och etik, skänker pengar till bris och röda korset, dom intygade att jag räddade liv det känns bra, för inget raderar en skandinavs samvetskval som en slant om dan till ett afrikanskt fadderbarn
Ni förstår, massan är hjärntvättad av skärseldar och eviga liv lever personifikationer av heliga krig välj själv, bortse från deras ledande skrik och må den utan synd kasta första stenen brevid för det är vi som skapat gud enkelt som fingret på en lampknapp och "varde ljus" skölj ner smaken av förbjuden frukt med jesu lekamen och nattvardsvin rött som det delade havet buga snyggt och ge ditt crucifix en judaskyss i väntan på att allting ska ta slut på nytt
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|