Wangeh - Skitland
Fånga din dag som om det vore den sista Lev ditt liv fullt ut det finns för mycket att missa Skit i om du lever farligt, man lever bara en gång Man ”dör i förtid” men det gör också Svenssons Jag vet hur det känns att förlora någon kär Jag vet hur det känns att leva i besvär Allt man känner är att man vill bort från vår värld Tänker snälla gud ”ta mig bort från det här” Gör ett fel och ditt liv omvandlas i ett knyck Första anhalt soc, sen nästa blir barnpsyk Fredrik Reinfeldt gör något åt det ditt fanskap Öppna dina ögon och börja ta ansvar Sverige klassas som ett i land du ska ha ett bra liv Men lyssna vad jag säger det är inget fucking paradis Här gör man allt, bara för att passa in Inte många i landet som har fyllda kassaskrin Bara massa svin med fördelar och skit Som tjänar feta summor på väldigt lite tid ”Efter regn kommer solsken” i HELVETE heller Blir bara mörkare och mörkare i vårat samhälle
"Ekkorn satt i granen, hoppade från tallegren, laddar upp en hagelbrakare den hoppar aldrig mer" - Organismen
|