Så mycket konsekvenser men jag ångrar tji Spliff med grönt och whiskey med krossad isBakåtlutad i en soffa, lever softa livGroggar sprit... Och tar lite doll i silSå mycket konsekvenser men jag ångrar tjiPå den korta tid som allting vände drastisktInget jag kände eller ens tänkte på.... faktisktFör min kropp är mitt tempel som jag vårdar självLångt bortom Babylons Mur - jag softar ovan denBlossar för två och fem minstNär jag har casch nog, gör en deal och går med vinstStår det still i Hustlerhjärnan på idéerKan göra ett fucking rån men gå rätad med hederJag lever i det här, det är min vägval, läs klartAv din jävla lagbok - få farsot och träsmakDu är på deras bänkrad - byt plats, tänk smart!Ta pyr, tjack, syra, en knapp, lovar de känns bra Lätta samvetet, leva fågelfritt, droga frittSlippa må som shit, nålen sticks i armen och såren kvitt
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Spliff med grönt och whiskey med krossad isBakåtlutad i en soffa, lever softa livGroggar sprit... Och tar lite doll i silSå mycket konsekvenser men jag ångrar tji