Softlikeapillow - Älska pojken med för stora byxor deep shiit! RIPom det är mig du vill ha såå...vill du ha en kille med för stora jeansstoneface, och innanför jackan, en mora knivså vill du ha ett förlorat liv, som vi kan leva med varandrakan treva oss framåt tillsammans, men jag är alltid samma manom det är mitt yttre du vill ha så vill du ha..han med byxorna för långt ner, kepsen på sneiskall blick, och ett stelt leendeom du vill ha mig..så vill du ha en far till dina barn som alltid gör sitt bästasom kämpar för att älska, aldrig nånsin lämnarom du vill ha denna krigare så vill du ha..han med prickar i registret, som om det hade vattkopporsom alltid hamnar i tjaffs och bråk, men aldrig åker fast för nåt och-om du vill kämpa vi min sida..då vill du ha mitt hjärta i dina händer, vad som än händerhan som alltid känner vad du känner, vad du än kännerdå vill du ta del av ett sårat inremen som kämpar till sin död, inte en månad mindreom du älskar mig, så älskar du.. nån som vågat inse att kärlek kan va äktaden stannar för alltid, men felet är att älskaom du tror på en framtid med mig...då vill du ha han som aldrig slutar älska, men som aldrig gjort det rättahan som måste säga saker till dig som kan va farligt att berättadå vill du ta del av det mörka förflutnaav de bröder som samhället dödat, skjutnakort och gott..vill du ha hela jag och allt vad det nu innebärvill du ha mitt utseende som inte är mycker värtvill du ha mig, det äkta jag.. aa du vet vem jag ärvill du ha en krigare som suttit fängslad, spottar och svärvill du kämpa med mig så kommer du alltid vara älskad, jag svärälskar du mig så älskar du det härmen först och främst, vill du dela din framtid med migså skiter jag i det här, då spelar det inget roll vad det är du håller kärt
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?