16 rader röka
Det var längesedan jag skrev nåt nu, men kasta lite kritik eller säg bara om du gillar. Du kanske till och med känner igen dig ;)
jag har många tankar och kan köra i oändlighet hjärtat bankar snabbare men varför är min hemlighet lutar ja mig bakåt nu så smälter jag i möbeln jag kisar för att se och smakar lite mer på glöden halsen torkar och jag måste gå å dricka vatten hittar inte köket står å gungar ut i trappen grannen frågar full som fan, Ey hur e de fatt män? svara inget vänder bara fort som fan på klacken allting e på topp men nojan gör mig lite kaiko låser dörren jävligt fort för grannen kan va psyko kroppen börjar hänga å jag känner mig så tung behöver lite music män, nåt me lite gung basen känns i kroppen mina tänderna dom vibrerar strumpor är så konstigt nu dom slingrar sig runt bena jag ser hur någon väljer sen en väldigt trevlig film ja lutar mig tillbaks sen stund å tänder på en till
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|