Vart tog vi vägen
Ord för ord, såhär är det Sofie;
Du var alltid där & ärligt, jag trodde du alltid skulle finnas där så.. Att du & jag tog ett litet steg bort på kartan, men ett stort från oss fanns inte på kartan &, tankar går runt & runt som ett blodomlopp Hur hade vi haft det & finns verkligen inget kvar? vill du fortsätta slå på den som ligger.. med minnet kvar Eller kan du sparka hårt nog så allt blir som bortblåst? för, ärligt talat nu är jag less & vill bara bort från Denna fantasi jag har- dessa minnen.. som jag vadar i -men, som jag snart badar i- vill inte leva dagar vid Det som hänt, men hela situationen har utvecklats till en psykologisk labyrint av ödsliga grus vägar.. Utan någon utväg, förutom att prata med dig men hur upptar man en död kontakt utan ett medie?
Jag saknar dig, men vet inte längre om jag älskar för, om jag gjorde fel så var ditt att sätt att lämna helt åt skogen, "greven vänder sig i graven"- greven borde som du vet, har jag lätt att flyga iväg men du tog mig ned på jorden & jag saknar att bara prata, bara dela med sig till någon bara låne ord om en grå ton på vardagen, men nu går dom Bara inom mig & det, svider ibland när man känner ensamheten krypa intill iställer för att du kryper intill.. för du är kall & vill krypa intill..
Jag vill bara ha kontakt med dig... men hur upptar man en död kontakt utan ett medie?
något jag var tvungen att skriva av mig helt enkelt.. om ni kikar så lägg gärna en kommentar
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|