Du tror du är gangster
man du kallar dig gangster visst men sen man är du ju också narcissist min stil är nice n clean kränger ingen hustle skit men när folk får syn på dig kastas dealen du har aldrig haffat biten snälla backa lite du har inget vett bre borde smacka till dig du är snubben som deckar i soffan när vi andra sitter steady meckar och softar du är sån rappare som inte vet vad han spottar om vadå plockat nån? du borde plockas bort jävla mytoman det är något du själv valt men en sak är självklar vart är ditt sällskap och vad jag hört va inte din fängelsetid alls så händelserik som du snackar om och vart är snubben du sa kunde haffa coks? du har inte langat nått är trött på din falska sort men på natten vet jag att då sprutar de tårar för att du ljuger och sårar känner mig lurad och hånad för du är sjuk bre som lovar men jag har slutat gå på allt och en sak till du är för ful att förlåta jag tycks känna igen lite nostalgi så fine gå tillbaks till ditt låtsas liv men kom ihåg du är fortfarande ensam på natten så va bara tvungen att sätta pennan mot pappret och berätta hur falsk och äcklad jag är av dig som snackar så mycket skit du borde älska hatet börjar gå utför du blir ställd mot väggen som ett stuprör du blir utkörd från alla kretsar du hängt i, du dör socialt, kan känna hur ditt inre bankar hur ditt sinne vandrar, alla minnen o tankar du ville att folk skulle älska dig kunna rädda dig inte lämna dig men du valde fel sätt att mata med lögner hoppas du någon gång kan vakna ur drömmen kom då till mig och ropa på hjälp så ska jag hjälpa dig att bygga upp alla broar du bränt den känslan bränner för du är ingen jag nämner längre men samtidigt längtar efter för vi va bästa vänner men jag hatar dig vill inte prata med dig inte vara med dig du får klara dig själv här är ansvaret för att du sagt saker varje dag, nu får du kämpa för dina andetag nu för tiden äre sällan jag har pennan i handen men du ska komma ihåg att jag aldrig kommer släppa den tanken hade massa nattludd så jag skriver en text din resa mannen är en riven biljett jag vet också att alla rosor har taggar men du tog ett steg för mycket alla orden har fastnat fattar inte ens varför jag ligger och tänker för i min värld finns du inte ens längre så hur känns alla sår och att alltid bli sparkad på? så snälla sluta trampa på alla andras tår så jag aimar du stuper för alla käppar i hjulet vill bara att din vänstra hjärnhalva rinner för varje minne jag har är en stjärna på himlen ägda av ingen så jag hämnas och skjuter du sa att du aldrig kunde tänka dig att jag alltid skulle lämna dig jag kan se hur alla änglar gråter nu när inte ens dina vänner förstår dig dags att lämna båten för att du aldrig kan ändra på dig och kom aldrig och fråga om jag vill gästa låten jag hoppas för evigt att din penna sover så jag slipper höra dig du borde söka hjälp hoppas du inser att du borde göra det
riktigt tung bror
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Tööngt broshan!
Robinholta af Pankbanken!!
najs mannen
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
du är duktig, tråkigt att du använder samma rader gång på gång på gång bara.. :S
+
jag vet också att alla rosor har taggar men du tog ett steg för mycket alla orden har fastnat Din rad Livet är en dans på rosor men även rosor har taggar ett gammalt ordspråk, synd bara att dom orden fastnarSoftlikeapillows rad i "drar mig tillbaka" Låg eftersom ni ändå var polare
Ticcihni: Det roligaste är att Sascha snodde bars och rader ifrån, massa rader och rimm i dom texterna du lägger upp som han har skrivit... Men jag orkar inte bry mig, så snälla ta reda på fakta först, fan skulle jag tjäna på att baita när det är mitt liv jag skriver om, och om hur jag känner, vad jag varit med om.... berätta det för mig Och tack alla andra för era kommentarer skulle vilja ha lite mer kritik!
Tyngsta jag sett dig skriva någonsin Bror props!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Yao... 2/5 får den här röran av mig, Andledningen är för att jag många gånger känner att allt är en röra när jag läser dels för att det låter som du blandar skrytrapp med "finspråksrapp" vilket jag menar med är vackra ord som stjärnor på himlen, änglar och sånt, tillsammans med blod och död av simpel förklaring.. vet inte riktigt om du förstår vad jag menar.. det känns bara som att texten inte passar ihop på vissa ställen, Dock skulle du lätt kunna plocka ut 16 bars o få till det jävligt bra... Känner väl du kunde skippat vissa ord för att det skulle bli dubbelrim och köra enkelrim och få ut mer värde av raderna typ "men när folk får syn på dig kastas dealen du har aldrig haffat biten snälla backa lite" "kastas dealen" .. det känns bara inte så genomtänkt, Såg flera exempel på just detta under tiden jag läste, Men där imot tycker jag att du placerar rimmen bra och har väldigt bra strukturell uppbyggnad vilket gör att flowet säkerligen kommer bli 5/5 när du väl spottar dom på micken. Keep it ut, Du har en skön röst att lyssna på när du gör din grejj, Tror att du har en framtid i musiken. Peace!
Tack Spades, och tack som fan för den kommentaren Neo, förstår precis vad du menar men har alltid varit den personen som skriver det jag känner, varit med om osv. Och det med enkelrimm tycker jag är så jävla svårt om jag ska vara ärlig :P but i got your point. Mer sånna kommentarer whoa! Fridens blomma
tugnt broder du vet redan vad jag tycker puss på dig!<3
Varje dag är framtidens historia.
tack bror <3 Fridens blomma
Bror faktiskt så skrev han de texterna innan du skrev dina.. fan vad lågt! jag har även lyssnat dina gamla låtar där du baiitar både Fredric och Michael rakt av. lägg ner att hata på mig för du börjar likna en liten mytoman. blir fan trött på det. finns hur många som helst inge hat på dig, tycker bara du ska sluta! speciellt inte ta något ifrån någon som är död... det är ju uppenbart. klart det kan hända någon gång att man rimmar på samma. men hallå, det är uppenbart. i låtarna också. kommer ihåg att sascha påpekade det i nån låt, du hade baiitat nästan hela texten..
Ticcihni: Det vet du eller? Har inte baitat någon och kommer inte att göra det heller, och bara för att jag lägger upp texter nu på whoa betyder det inte att dom är skriva nu eller hur? Du vet ingenting, för vi satt och skrev texter hela och då menar jag hela tiden, och vad skulle jag tjäna på att baita när det är mig själv jag skriver om? Tycker du är oerhört töntig, sen verkar det som om du är mytoman, för när vi först började snacka visste du inte ens hans personnummer :S och du säger att du är hans bror? Sluta snacka så mycket skit, och jag hatar inte på dig, bara trött att du ska kommentera saker du inte ens vet något om.... Fridens blomma
hahahhaa din lilla tönt??? har du frågat om hans personnummer?? nääääääääääääääääääääääääääää!!! du e faiil. och jag förstår inte heller varför du baitar om ditt eget liv. sluta med det bara, letar inte beef
Ticcihni sluta hålla på om du inte har något vettigt att kommentera sascha var en härlig snubbe och bror och sascha skrev hela tiden och som rappare så använder man varandras rimm HELA tiden man kan ibland vara först men inte i allt tänk på det FB..
Varje dag är framtidens historia.
Digerdöden P16 jag vet vem sascha var, jag var hans bror, bodde hos honom. och sascha spelade låten bror gjort där han baiitar michael rakt av. Micke och sascha var nära vänner, sascha sa det till bror också, att det är mickes rader och att han vet det!! snälla, sluta med mytomanin.. pallar inte jiddra mer, sluta snacka skit peace
snälla sluta skriv i tråden bara, kommer inget vettigt ur din mun :) Fridens blomma
Kan säg att det är en rätt hyfsat mycket jätte ändå helt otroligt kass text... Kritik? Bättre för fan på allt "brush". Sen kommer nog någon fråga av dig "Kan du göra bättre"? Japp, det kan jag definitivt göra utan någon som helst tvekan. k
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Tack för att du orkade skriva, och vadå "brush"? Snälla ge dig, hur gammal äru? Fridens blomma
PMS Detektorn piper *piiip piiip*
Why die in vain, when you can live n' try to change?
Någon som har något vettigt att skriva om TEXTEN ? fridens