Softlikeapillow - Krigar för kärlek Till minne av Softlikeapillow @ whoa.nuVila i fridJag har minnen av dig, som kan hända, lyser upp mitt livmen för det mesta känner jag att det är något jag bör ta avstånd tillför bakom min fasad just nu, gömmer sig känslerkänsler som jag hatar, som jag döljer för mina vännerför såna som jag inte känner, för dom som inte känner migoch ska jag vara ärlig, så är det ingen som känner migingen känner ingen, men du har öppnat mitt sinneoch du ser den äkta jag, den som jag döljer i mitt inremen smärtan som förföljer mitt hopp, och sticker ner dettär på min kropp, på mitt psyke, men ingen ser detde ser en mest hatad person, med vind i sitt segelmen på hans axlar vilar det synder på synderoch ett krossat hjärta som blir allt tyngre och tyngrehan har varit en tapper krigare i livets tredje världskrigmed en vacker kvinna vid sin sida, känner han sig inte värdigvärdig lycka, värdig livet, värdig kärlekdå denna kvinna är lycka, hon är livet, hon är kärlekhon har kämpat för honom, hon har gjort allt i sin världmen han kämpar fortfarande mot pilregn och svärdså han kan inte finnas där, hon plågas och liderhan beundrar hennes mod, genom tårar och tviveldet måste vara kärlek, kärleken han aldrig trodde pådet var äkta, det var lycka, det var allting han behövde dåmen han är ute på korståg 365 dagar varje århemma hade han sin älskling, ett barn och landets nådmen slaget bestog, omöjligheter blir mer omöjliga på högoch bakom låsta dörrar döljer sig hemligheter om din dödoch ditt öde, svaret på äkta kärlek och lojalitetdå den nåd gud en gång visat dig tar slut, och du får börja om helt