I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förlåt alla

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-01-26 11:44

Förlåt alla

Beat: Shadowville-.-Without you

Färlåt, alla, Förlåt
Förlåt alla för att jag stack, förlåt alla för att jag gjorde ett hack
Men det ända jag kan säga nu det är ju bara tack
Ett stort tack till alla er som förlät, kan inte fatta att alla ni satt och grät, men hör nu alla jag ger er min hand och säger att vi har ett band som aldrig slits ut den dagen är isåfall när mitt liv är slut
När jag såg er lida så brast jag ut
Kunde nästan tro att det var vårat slut,
men snälla ni, jag gjorde allt för att ni skulle få ett bättre liv
Men sen tog jag ett kliv, hem till värmen där jag stannar, jag svär jag älskar er alla, vill aldrig se er falla

Ref.

Jag sjunger dethär främst för mina föräldrar och pojkvän, simon, Mamma, pappa fan förlåt, jag vet det var många tårar som gick åt
Förlåt för att jag trodde ni skulle få det bättre utan mig, ni får mig att känna mig som en värdefull tjej
Jag är verkligen ledsen för det, ni säger att vi ska glömma, men för mig är det alltid det ömma i min själ för jag fick er att lida men nu lovar jag,
jag stannar vid er sida
vi kommer ha det bra och vara glada varje dag
Och nu sitter vi hemma och käkar choklad och umgås var dag
Alltin är så himla bra!
Jag älskar er alla tack och allt förblir bra!

Ref.


jag ville aldrig se er olyckliga, men det var bara mitt fel men ni ska alltid veta att ni är en del av mitt liv, det är därför jag kommer älska er tills slutet av mitt liv, tills jag tar mitt kliv upp till himmlen, då min död är kommen, Nu känner jag mig alltid välkommen
Denna familjen är den bästa, här skrattas det för det mesta
Jag säger det nu, det kommer ingen Nästa Gång
för nu stannar jag här och sjunger min sång

what are you gonna do when i run for you!?