Softlikeapillow - Omöjligt förälskelse som sagt, lägger upp några av hans texter för att hålla minnet vid livvila i frid Softlikeapillowjag vaknar upp med tårar på kindenför jag saknar oss, men vi har inte pratat sen månadsskiftetdu nämns för ofta i mina egna heliga skrifteroch när jag säger att jag ångrar allt, så menar jag det inteför utan dig är jag ingen, jag tappar bort mig självoch enda gången jag vill vakna är när du ringer och väcker mig på morgonenatt du bara skriver, är ett tecken på att dagen kommer bli nåt vackertvi två i sängen är något jag i min ensamhet ångrar om natten, men längtar efterför du är viktigare än vatten, och "vårt" är tjockare än blodjag vill ha dig här, det är min längtan som formar ordmen vågar jag tro att du tänker på mig?för jag lovar, vad som än händer, jag väntar på digdu är värd så mycket mer än mina känslor på ett papperså nu när du är lyckligt får jag vända mig till texter, och pennan i handenjag vänder på pappret när sidan är slutoch fortsätter skriva till pinan dött utska jag ta ett kliv ut i livet på egna ben??utan min bättre hälft, den enda jag litar på, min bästa vänkan bara säga att jag älskar dig, du är mitt alltoch ingen kommer nånsin känna mig som du gör erikaså jag vill leva mitt liv med dig, gifta mig med digvill att du flyttar in till mig, att du vill leva med migvill att du föder mina andra barn, och jag vill dö i din famnvill att du kommer tillbaks, ger mig en kramså ger jag dig allt jag har, och allt jag kandu är ALLT, inte bara klyschigt, det är santpeace