bakom betongmurarna
går runt med en tjuring, i en knarkarkvart där en jonkare som ska sälja mig 100 pix, han har lovat mig huling den gången gick det bra men det kunde ha gått över styr om han tjaffsat så hade det kostat han dyrt.. tio man står utanför en och efter varje sekund kan det poppa av därför jag tar dom där pillerna jag poppar av.. pupillerna är små, pillerna börjar slå alla dina problem är ur världen och du befinner dig i det blå tio man står utanför en pub, planerar brott och blandar en släng vi är inte crips eller bloods, vi är ett löst sammansatt gäng men det är svårt att ta dig ur, dina polare ringer på din dörr drogerna är precis runt hörnet, och jag får leva med minnena från förr sen kommer tristessen, eller så kommer jobbet och stresset därför ser du mig alltid med holken i käften jag spenderar inte så mycket tid i min säng så mycket knarket håller mig uppe och jag har vänt på dygnet min sanna vän åkte in i häkte för tredje gången på ett halvår killen verkar inte ha någon framgång.. han är smart men han är fucked up, han är en av dom i systemet och han kunde inte bry sig det minsta om när det kommer till regler den enda jag kunde lita på, han var en stand up guy, nu sitter han igen bakom betongmurar, spliffen den är tänd, dricker en för dig!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|