Detested - Lyrical Snuff Så jag bara rullar förbi och visar hur Detested gör shit, aiight! Kommentera gärna och sånt :)Detested era jävlar, ingen gangster med skjutvapenJag var på 7 bröllopp i sommras och slaktade brudparenHaschad och sjukt galen, rapparnas gudfaderLackar ut dagligen på folk som inte fattade budskapetSitter fast i husgaveln med spikade smalbenDet är därför jag tvingas rappa med en fitta med talfelSnittar din bakdel och ristar in hatbrevAv samma skäl som jag utför missfall med matskedJag e bäst på allt jag tar för mig, rap ser jag som ett skämtDen enda jag har som konkurrent är världens främsta obducentDämpar ångesten med kniven som mordvapenFör mig är du bara ett hinder som moralenJag dödar bögar, slynor och kassa rapartisterLämnar fler utrotningshotade pack än HitlerAck, som kristen dör du också för gud avskyr manJag vill bara ha fitta som Gudrun SchymanDu ska få en jävla massa spö som att hänga med masochisterFör mitt gäng består av satanister som LaveyismenMannen ringer klockor som i NottredameRappare med noll talang lämnas uppgivna som ett offerlammMed hockeymask förstör jag din fredag som Jason VorheesAtt battla mig är som att gå ett race mot SonicJag håller det äkta som Slusken sen 90-taletDu må ha lagt den på hyllan, men hoppas Fan du har micken kvar än!Yoyo peace brushor å biatches wörd up!
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna