Wangeh - Mitt liv (klar nu)
Mitt hjärta det blöder, känner mig sliten Tackar mina bröder för ni hjälper mig med skiten största frågan i världen, vad är meningen med livet? Det enda man vet är att snabbt kan allt va rivet Man säger ensam är stark men jag kände mig svag Mina problem de kändes precis som knytnävslag Jag kände det gick utför jag kom ingenstans på jorden Jag kände att jag vill ta reda på orden ”Finns det ett liv efter livet vad händer efter döden? Kommer man nånstans och har alla samma öden?" Vad är det för tankar vad fan har hänt Känns som om man vandrar mot en återvändsgränd Det är så det känns när man knatar i skugga Huvet det hänger och stegen är tunga Jag är iskall, visar inte ofta mina känsler Ska ta mig upp till rymden bortom alla gränser Komma bort från allt, du förstår hur jag känner Vill du följa med mig upp bara fånga mina händer Jag svär att en dag ska jag hitta vägen till tronen Inte mycket cash just nu, bara några kroner Nöjer mig inte med en tugga av rikedomen För mig ska det vara flera portioner Det är inga tomma ord inte bara massa prat Nej jag ska leva upp till allt, jag kämpar vare dag Jag är impulsiv, ja mina handlingar spontana Mina dagar går ut på att söka och spana Efter bättre liv, allt som betyder är vänner och min brud Tack för jag har er, sträcker handen uppåt mot gud
"Ekkorn satt i granen, hoppade från tallegren, laddar upp en hagelbrakare den hoppar aldrig mer" - Organismen
|