Wangeh - Mitt liv (klar nu) Mitt hjärta det blöder, känner mig slitenTackar mina bröder för ni hjälper mig med skitenstörsta frågan i världen, vad är meningen med livet?Det enda man vet är att snabbt kan allt va rivetMan säger ensam är stark men jag kände mig svagMina problem de kändes precis som knytnävslag Jag kände det gick utför jag kom ingenstans på jordenJag kände att jag vill ta reda på orden”Finns det ett liv efter livet vad händer efter döden?Kommer man nånstans och har alla samma öden?"Vad är det för tankar vad fan har häntKänns som om man vandrar mot en återvändsgrändDet är så det känns när man knatar i skuggaHuvet det hänger och stegen är tungaJag är iskall, visar inte ofta mina känslerSka ta mig upp till rymden bortom alla gränserKomma bort från allt, du förstår hur jag kännerVill du följa med mig upp bara fånga mina händerJag svär att en dag ska jag hitta vägen till tronenInte mycket cash just nu, bara några kronerNöjer mig inte med en tugga av rikedomenFör mig ska det vara flera portionerDet är inga tomma ord inte bara massa pratNej jag ska leva upp till allt, jag kämpar vare dagJag är impulsiv, ja mina handlingar spontanaMina dagar går ut på att söka och spanaEfter bättre liv, allt som betyder är vänner och min brudTack för jag har er, sträcker handen uppåt mot gud