Joe&Dust - Allt man kan önska förvandlas till drömmar
Jag har allt man kan önska..
så jag ska inte klaga I guess för jag är en person som kan skapa en trend bara genom att vara mig själv, folk har kallat mig deras smartaste vän men jag kan inte fylla upp kraven på mig, har hamnat i en verklighet utan att veta vad som har hänt jag har inte bett om det här.. vill bara vara mig själv, dricka en amstel, i soffan, och kolla på Jets mot Chargers utan att betraktas som alkis för att klockan är 1 på dagen, allt är inte svart på vitt, ni är anti; att förstå att x+y = z inte alltid bildar en sanning som att bara för att mitt nickname är Baltic skriver jag irrelevant shit, och mina rader är fillers BARA för jag rimmar med multies. Vill bara vara mig själv, och det suger att säga det, men min omgivning verkar vara min svagaste länk
Jag har kanske inte allt man kan önska..
men jag ska inte klaga I guess jag ska va glad att jag har mat och en säng det är inte ofta man tänker på Afrikas svält men genom den här datorn har du sett, det jag sa i min text kommer ihåg den tiden då man bara kunde vara en vän nu har många blivit yrkeskriminella och startar upp gäng finns många snakes, du ser lögner i ögonen, skakis och rädd allt han vill ha är en tjänst och den dödar dig snabbare än en kula så han får dra hem igen, och lära sig att klara sig själv att leva på andra människors styrka är svagare än en glasögonhäst vi kan visa vem som är Babylons hem, tills staden är bränd hämta bitches till klubben och fixa ett flak och en släng det finns en grundliggande ångest därför äter jag smärtstillande toleransen är hög på benson och likadant på verkpillerna låt mig vända på dygnet, jag ska bara ut, röka en spliff med weed medan jag sitter och filosoferar med mina vänner och dricker beer när det kommer till kvinnor klart jag får skjut dom får smaka på kuk men på morgonen är ändå sängen tom och jag saknar en brud "Anythang is plenty" man, som Devin the Dude när den spelas i mitt hem där jag bor... man måste bara få vara mig själv, och det suger att säga det, men min omgivning verkar vara min svagaste länk
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|