Dold utan känsla- L.t.t.L
Detta är en text jag pillat på ett tag. Innan jag ändrade den hette den spräkt fantasi, men nu som rub. lyder: Dold utan känsla! Kommentera gärna!
Jag tar ton, i tron, att ingen trampar på min fot // Svävar som ett klot, i rymden av fascination // I nästa destination, av en ny generation // Väljer slumpen ett offer, som måste offra sitt blod //
Jag är ingen "Badguy" är en vanlig snubbe // Sluddrar om "Love Life, No lies" under flummet // Lutar mig bakåt låter pennan tala ut // Röken stiger upp till taket och jag mår som bäst nu //
Skriver poesi, om mitt liv, tar glatt emot mitt pris // Gåvan jag fått, att kunna skriva, blev min terapi // Filosofi, blandat med text och musik // Flyger jag som en missil, genom toner med stil //
Seglar viktlöst i rymden i en annan dimension // I min resa genom livet mot en ny episod // Hör mitt rop, när jag skriker, från min grop där jag lider // Känn mitt hjärta som svider, känn min tro på musiken //
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
|