BSM - Ner med polisen Black Smith Mountain - Ner med polisenEy fuck dom dom där svinen, ni vet va jag snackar omSnut-fittorna som försöker spela king kongKommer med en patrull och sparkar in din dörrAntingen är man full eller flum det är kult men polisen är käglor och vi ger inte upp utan fightJag kommer in som ett bowlingklot och slår en fet strikeÄr inte här utan mening i mitt fucking livJävla svin stormar fullt med hundar på mitt revirFuck backa bakåt jag är en snut-hatareKnullar er i käften och säger hur smakar deInte här för att bevisa vem jag är eller varBSM är jag och hatar snuten än idagDom förstör allt som är heligt att leva förMen då kommer jag med grabbarna och säger i körFuck polisen grisen med trynetFuck deras rättvissa, bort med dom svinenRef. 2xKlick klick pow och grisen är skjuten två skott i huve och de är slutet för snutenoch vilka fan e ni, äckliga svinförstör för allt o alla hela jävla tinhur ska jag fortsätta hur ska jag berättadom är helt jävla galna visst har jag rätt vadom backar varandra för ensam är dom nada till polisen fuck you and your motha fuckin’ mamaja jag säger det fett précis som Tupackommer med mitt gäng och då kommer ni att losaför vem ska backa er om inte era kollegerni är få vi är svennar blattar och negrervi kommer krossa erat imperium så tänk omlåt oss få vara dom vi vill och tända e fet bongfan palla leva efter era retard reglervi lever för att bryta ner era sederom vi samlar ihop oss alla här i Sverigeså har ni ingen chans ey vi bryter er på hälfteney vad kommer detta leda till om inte krigett stort snut-hatar samhälle som aldrig bryts
horunge, du kan inget och noll... dena texten är fet o det vet både du o jag man... seriöst ;D
jag bor i köping, en liten stad med inte så mkt att göra.
Klick klick pow och grisen är skjutentvå skott i huve och de är slutet för snuten