kärleksnattkrig ibland kan kärlek verkligen förblinda ens världså det blir svårt att se varann för vilka man ärsvårt att hitta sig själv i en del situationertrots att udden av förhållandet riktas emot enju bättre man känner varann desto mer svårtatt ge orden tillbaks mening efter femtielva förlåtkänslor går upp och ner, man bråkar regelmässigtsom att om man inte kan få respekt av kärlekkan man få den genom ständig vedergällningoch den trycker bara ner oss längremen vi sluter oftast fred vid kvällningnej, livet är inte perfekt, inte som en tevesändningdom kan sparka och slå tills jag faller ihopmen inte göra mig mer illa än dina argaste ordja, vi vet om vilken smärta ord kan geoch jag lovar ska aldrig kalla dig hora merjag tänker inte låta vårt rike falla ihopsanden det byggdes på ska förvandlas till jorddu är en självständig tjej, och du behöver ingen annandu är den enda för mig, och jag behöver ingen annandu behöver en god man med sund etik och moralsom kan behandla dig som världens finaste damsom kan vara din doktor och skriva ut rätt receptför om jag inte kan... så kan du bättre självjag ska finnas för dig när du känner dig ensamnär livet går dåligt, din terapeut som förbättrarjag ska knyta dina skosnören när du är tröttbära dig upp för klippan i alla väder, ja även i snönta dig till en fin restaurang, låta dig äta vad du än villså du aldrig mer tvivlar över att väsen av bra män finns