tänker lite för mycket ända sen jag var fem har jag älskat hip hop musiken//men jag skrev ingenting då//har börjat skriva nu när jag är 16 år//alla på whoa säger öva mer på tekniken//skrivit många texter nu men får ändå bara skit bre//jag utvecklas ingenting kanske dags att sluta skriva//vem försöker jag lura kommer ändå aldrig släppa någon skiva//men hip hopen finns i mitt hjärta jag kan inte sluta//jag sitter ensamm i mitt rum och rimmar som en kulspruta//hur mycket skit jag än får så sitter jag ändå här igen//och skriver en cok keff text även fast ingen läser den//jag försöker flowa och komma på bättre rim än någon annan//men ingen diggar för jag är keff som om det var stämplat i pannan//folk kanske inte gillar mig för att jag har attitydd mot andra rappare//men vad ska jag göra om alla andra e kaxiga bre//jag kan inte ta skit jag är tunn som en glasruta//men jag e glad att jag hittade rappen innan injektionssprutan// vad är meningen med skriva när jag inte kommer framåt//det är helt tvärt om känns som jag kommer bakåt//men ändå kämpar jag på//vill bli bättre än någon annan//jag vet det e svårt men ska kämpa på//