DMAt - nattsudd eller morgonsudd, något av det
Jag sitter här framför skärmen, precis kikat en film & suckar över minnen som får en att flina till .. & grina till, vill tillbaka till stunden då hon och jag var ett, så jag blundar & Njuter av detta sinnes rum, min egna minnes stund .. jag lyfter från kroppen och cirkulerar runt Till jag är helt nere igen, deprimerad & slagen konstigt.. har stått emot detta nederlag sen Jag tog mitt första kliv utan henne som stöd ....att du skulle ta tillbaka mig är långsökt Du var min Bonnie, vi levde i maskopi jag har tur att jag iaf haft min Sofie.. Utbringar en skål till kvinnor vi älskat & förlorat till dem som fullbordat oss, men.. förlorat Klart vi kan förstora det när vårt perspektiv är enskilt men klart.. bruden var helvild, sexet var helvilt Så, hur ska jag glömma de stunder jag vill bära med mig samtidigt vill jag springa bort, men orkar inte bära benen Vill tillbaka till det, när du kysste mig som att jag var den enda & inget fick dig att vänd'a om Jag har.. tappat känslan, kan inte längre känna dig .... & hittills kan inget ändra de jag har skändat dig, vilket ändra dig... hursom, så lämnade du, och inget kan ändra de! Så därför höjjer jag flaskan, går till krogen & när man hör mig slå i bordet....
Så är det dags att avrunda, godkväll på er
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|