rinkeby163- för betongen den här är för betongenmellan slitna hus det var där jag sprang runt7 bast mannen då allting va lungtbehövde inte oroa sig för någontingtiden man inte blev stämplad som brottslingtiden då man tyckte rinkeby va finaste platsen på jorden fortfarande chill när man tar en cigg utanför porten bregamla tiderna inge knas med aina för man var drogfrinu drar man på sig luvan varje gång dom rullar förbimen bror jag tackar rinkeby för alltdär jag växte upp mellan betong hus och asfaltRinkeby det är där jag bor och leverdet ni läser i tidningen och hör i media jag är där och ser deRinkeby det är där jag bor och leverdet ni hör om rinkeby bror jag är där och ser dejag droppar tunga rader för min vackra betongdär jag lever och går där jag fått min framgångstår i centrum träffar upp sina vänner förbi oss gick en svenne vi inte kännerhan blir baxad på busskort och mobiltelefonentuggar vidare in till tunnelbans uppgångenalla kan snacka skit men på gud jag älskar betongenoch nu vill jag att alla hörtatuerat in rinkeby på bröstet tills jag dörRinkeby det är där jag bor och leverdet ni läser i tidningen och hör i media jag är där och ser deRinkeby det är där jag bor och leverdet ni hör om rinkeby bror jag är där och ser dekärlek till 163