Shib - Häll whisky på liket Läs först artikeln: http://www.metro.se/2009/12/28/88210/hallde-whisky-pa-liket-efter-mordet/########Allt börja som våra vanliga lördagkvällarhon kommer hem från jobbet, börjar o gnällasituationen eskalerar och det blir ett storgrälsliter henne i håret o skriker DET ÄR JAG som bor här!hon når en vas försöker slå ett slagger en dansk skalle så hon somnar avin i köket tar min tändare och knäcker en bärshelvetes kvinna lyckades spräcka min läppbär in subban från mitt tvrum och slänger på sängentänker efter att här har det inte hänt nått på längevaknar efter en stund och hon skriker för sitt livmen ser rött tappa all fattning så jag skiter ispringer in i köket och fumlar fram en skalknivingen bra skit, men den räcker för o ta livhenne bristande röst skrek ett skrämt vrålnågon granne måste fan då ring ett ett tvåså högg henne flera gånger sen så diska ja knivenoch innan jag somna brevid hällde jag whisky på liket########En text jag vred ihop nu direkt efter jag läst artikeln...Vad tycks ? Försökte hålla en röd tråd i storyn, kommentera gärna vad som kan förbättras eller ändras så jag vet till nästa gång..